9 frågor

1. Tre saker om dig själv du är stolt över:
Min nyfikenhet, spralighet & mitt hår(?)

2. Som vän är du?
Lojal, uppmuntrande, problemlösare, rolig
Väldigt bra på att hålla hemligheter.

3. Är du bra på?
have no idea!  haha, e inte bra på så mke..

4. Är du avundsjuk?
ibland, ja.

5. Öl och pilkastning eller discomusik och dans?
Öl och pilkastning hade ju vatt kul.

6. Tränar du? Isåfall vad och hur ofta?
Nej,  skulle behövt det. Men nej.

7. Det första du gör på morgonen?
Kollar min affär & min facebook.

8. Hemlig “förälskelse” – typ skådis eller annat “oskyldigt”?
hihi, alla har väl det? Ola svennson.

9. Pratar du med dig själv?
OM jag är själv, ja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0