super dag!

heeeeeej
för typ en och en halv timme kom jag hem från agnes, va med bea & tessie där
för vi hade håla sista lektionen så drog vi hem till  agnes
vi cyklade ner till ringsjön, och jag, bea & tessi badade!
sen red vi lite på agnes häst, tog säkert 10 minuter för mig att komma upp! xd
stolt att jag klarade mig iaf, förstaa gången jag ridit en häst!
vi tog en massa fina bilder som agnes ar i sin kamera nu, och hon ska lägga in dom på fb sen
så dom kommer snart!
finns mycket att säga idag fast pallar inte skriva mer nu, är jätte trött, jag snyter hela tiden & jag har ont i mina ben!
pussss 




jag vet inte vad jag ska säga, förutom att jag älskar dig!
Philip risberg, bästavän! & jag älskar ddin rumpa (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0