please don't stop the music

hejhejhej!
idag har varit en helt underbar dag!
jag måste faktiskt erkänna en sak, ja gillar vintern mer än sommaren..
jag gillar inte att må illa av väderet, bli svettig när jag går ute och bli röd!
jag gillar att mysa framför en bra film med en filt, folk man älskar & en kopp varm oboy!
fast de kan va skönt med sommar, att gå ute på kvällarna, elr cykla
jaja, imorgon åker jag ju till pappa och e där hela helgen
&&&&& jag fick mer än G på mitt prov på biologin!
e så grymt stolt just nu :D
och nu vet jag hur många som läser min blogg!
1..
tack ida för du tar tid och faktiskt läser mion blogg!
älskar dig din slida (a)
ni får ha de så bra, jag kanske bloggar  när jag e hos pappa
puss hej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0