Left me no other choice but to get down

hej mina små gullungar!
där va någon som frågade efter en bild på min mage, så den får ni i detta innläget! varsågod :)
just nu äter jag kladdkaka, mumssssss!
jag måste säga en sak.. jag va så otroligt sugen på godis innan!
men som tur e åt jag inget! puhhh
det är så himla störigt när någon frågar så: vf äter inte du godis?
asså, vad ska jag säga?
sanningen, att jag hade 50\50 att bli fet?
så jag valde de smarta, stt sluta med godis, chips, läsk & allt sånt!
har inte ätit de på över två år nu :)
lite stolt får man va!
& när de hade gått undefär 1 år så piercade jag min navel, för att visa för mig själv att jag gått ner!
där hade ni de!
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0