Dag 7 – Mina föräldrar

Mina föräldrar
jadu, va finns de att säga..
mamma, lena, fyller 50 någonting på söndag
pappa, göran, fyller år den 3 oktober och blir 56-57.. har ingen koll!
men ja, dom är skilda sen typ 2-3 år sen tilbaka i tiden
innan dom skilde sig va jag lycklig iaf, fast dom bråkade hela tiden, och de va inte kul att lyssna på
mamma är den galna, knasiga & sjuka mamman!
hon förvånar mig hela tiden.
när hon e glad, e jag glad
när hon e sur & ledsen, är jag ledsen
pappa är den som gör allt för mig, nästan som han vill att jag ska välja han framför mamma
men jag träffar han typ 6 gånger i halvåret, när jag vill ha sjus någo gång, elr när han ringer mig en gång i månaden och vill hitta på något
både mamma & pappa har nya
pappa har carina, jag gillar henne.
hon har gått igenom mycket.. inget jag vill ta upp här.
mamma har jan, jag älskar han.
han är precis som mamma, fast man står ut med hans skratt!
här kommer en bild på mamma & pappa för väldigt längesen en julafton!
hejdå \  jessica ♥
mamma & pappa, snälla. jag skulle offra mitt liv för att se er två tillsammans igen. även om jag måste se ner på er från himmlen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0