Dag 4 – Det här stör mig

Det här stör mig -
  • Risifruttireklamerna. Varför ska det alltid vara kända idrottare som frontar deras reklamer? Som att Risifrutti på något sätt skulle vara ett nyttigt mellanmål, eller något som är bra att äta efter träning! Risifrutti innehåller ju typ bara socker! Hur i hela fridens namn kan alla dessa idrottare stå bakom det varumärket?
  • att folk blir ovän för ingenting. helt onödigt!
  • falska killar som verka gilla en så får man reda på att han har sagt till en kompis efter han träffat mig och sa: hon va ju ändån inte så snygg.. det svider faktiskt!
  • snygga tjejer är smala tjejer. FUCK ER SOM SÄGER SÅ!
  • folk som är klängiga
  • players ._.
  • att de ska va så mke socker i saft
  • ATT JAG SKA VARA SÅ JÄVLA KÄNSLIG!
  • skolregler
  • att familjen aldrig blir detsamma när föräldrarna skiljer sig..
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0