Dag 22 – Mina rädslor

BEHÖVS BARA SJU BOKSTÄVER FÖR DE:
C-L-O-W-N-E-R!
absolut de värsta som finns! :(
sen är de SPÖKEN & FJÄRILAR!
hehe, de e sent jao
jag måste sova jao
du e  ful jao
soooooooom ni ser, jag e lite trött!
idag har jag gjort klart min bokrecenstion & en dikt som skulle vara klart föra veckan
jag duschade för kanske en timme sen & jan hjälpe mig att bädda mig säng, så de blir mysigt i en ny bäddad säng ikv!
imorgon är det skola, KUL!
men lite kanske, för vi gör typ inget nu :D
det är bara sju! skoldagar kvar nu, för vi är ju lediga på tros-fredag-helg-måndag!
härleeeet :)
mamma blev jätte glad för kortet jag gjorde, jag menar, där är mer kärlek i något hemmagjort än i något man köpt.. så.. HAHA jennny & josse! :P
ne nu ska jag inte blogga mer idag!
piuuuuuuuuss ♥


älskling vänta, får  jag bara sitta här hos dig?
snälla bli min igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0