Dag 21 – Det här får mig att gråta

typ allt!
allt från en låt till att någon säger typ jag älskar dig till mig!
eller, när någon lurar mig och säger att den är gravid, då gråter jag
en vacker dikt eller låt, gråter jag
när jag får träffa någon jag inte träffat på länge, då gråter jag!
när någon gör något som inte är okej mot mig, då gråter jag..
när jag pratar med min pappa för de mesta, då gråter jagg..
när philip bara tittar mig i ögonen för att han ska visa att han kan gråta för mig, då blir jag tårögd (a
när jag slår mig HÅRT, då gråter jag vväl
när jag inte är nöjd med något resultat, då gråter jag!
när jag hör låten What Are Words, om ni inte vet vad den handlar om och vad han sjunger om så e här en liten sammanfattning: american idol 2011
Chris Medina - killen som rörde allas hjärtan och eventuellt gjort oss fälla en liten tår med sin hjärtskärande kärlekshistoria om hans flickvän som för närvarande lider av hjärnskador på grund av en bilolycka.
puss ♥


älskar dig therese! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0