Dag 18 – Det sjukaste jag gjort

hmmm, jag har inte gjort något så fullständigt galet!
men typ, dom tre nära-dödensakerna
eller, spelade in en video ddär jag mimade och dansade till wannabe innan, och en gång innan. kommer vissa dom för er!
haha, bamse kissade på mig innan! uee ja :(
jag har rammlat ner för trappan i skolan, PINSAMT ^^
lekt FBI så att några nior & åttor såg de i skolan..
kommer inte på så mycket mer men det finns säkert massor med saker jag gjort :)
va i skolan idag, sjukt roligt :D
men, på svenskan så läste emma & matilda dikter. (de gjorde alla andra, bikrecension oxå)
men jag blev tårögd!
och emmas, va den låten de vakraste jag vet, och jag la min hand på philips knä, och han log.. det värmde!
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0