Dag 17 – Mitt favoritminne

HAHA, det här va för lätt!
lugnt när jennifet & curre va här med josse...
vi hade sån aska över vår lampa som typ hänger i taket, så råkar curre välta ner de, så skrattar hon bara
och josse bara: NEEEEEEEEEEEEJ! farmor! curre, de va min farmor!
Curre: vafan har ni henne på lampan för?(gråter förtvivlat) ( tat upp så mycket hon kan med händerna) (gråter mer)
josse: farmoooooooooooooor!
curre: varför är inte jessica lika ledsen??
jag: josse va mycker bättre kompis och så med henne än va jag va..
curre: jaha.. (gråter)
josse, jag & jennifet: små skrattar hela tiden
curry : (tar upp de sista med trasan.. xd)
josse: vafan , du kan ju inte ta upp henne med trasan! jag måste ju säga till mamma
curre: nej, snälla säg inget!
jennifer: jag kan säga de
curre: jaa! gör de..
jennifer: går runt hörnet och gapskrattar
DE VA SÅ JÄVLA KUL SÅ DE INTE E SANT! xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0