dag 13

En liten berättelse om något som hände när jag va liten&en bild sen jag va liten

finns mycket som jag kommer ihåg, men allt är inte bra..
ni har läst en sak som hände när jag va liten, nära döden-saken
well, jag har haft två till nära döden- upplevelser, och ni kommer att få läsa den ena
och den andra sparar jag till något tillfälle!
jaja, här kommer det..

de va väl för typ 5-6-7 år sen, vi va hela familjen på ett vattenland\tivolli
så badade vi barn, i dom minsta bassängerna, sen såg jag en jäätttte stor ruschbana, som jag inte fick åka
men ingen märkte ens att jag gick upp på den, men mamma såg när jag åkt ner, så skrek hon efter hjälp
ingen kom, så låg jag där i de myckeet djupa vattnet, och kunde knappt andas..
mamma skrek efter badvakterna, och där komm en, men han stod bara och tittade på min när jag sprattlade
men sen fick mamma nog, så jenny hoppade ii vattnet och räddade mig..
jag har sån tur att jenny finns!
puss ♥

Kommentarer
Postat av: matildaolsson

jävla tur att du finns!

hade inte klarat mig utan dig ♥

2011-05-22 @ 15:33:54
URL: http://matildaoolsson.blogg.se/
Postat av: jessica

aw!

hade inte klarat mig utan dig din lilla tjockis <3

2011-05-22 @ 16:20:28
URL: http://fuuucku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0