äntligen fredag

hejsan hoppsan
8.30 imorgon kommer jag få ett samtal från världens underbaraste bv, MATILDA :D
lääääääääängtar
filmdag gjort av elevrådet idag, ganska så lyckat endån
jag, julia, emil & gabriel va & höll i 13
vi skulle igentligen se 127 timmar ( som jag valde!)
men det blev strul typ
sandra kom & frågade mig & julia om vi har blogg, & de har vi
så sa hon att hon har någon vän som har en ''mässa'' elr något med tjejer från 10-15 typ
för såna som vill lära sig att blogga & vi då som skulle lära dom & visa hur man bloggar
så får man lunch, lära känna massor & umgås
låter endån nice, ska fråga matilda om hon vill åka med mig\oss :D
btw, det är i lund!
hejdå \ den nakne cyklisten ♥


Kommentarer
Postat av: julia

yey! :)

hänger med dig om jag inte har någon annan tävling <3 :D



elevrådet kommer troligen få tårta för detta! 8)

2011-03-05 @ 00:31:41
URL: http://dressyrteam.blogg.se/
Postat av: jessica

bra!

ska fråga matilda om hon oxå vill joina :D

YESSSSSSS! <3

2011-03-05 @ 14:30:49
URL: http://fuuucku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0