na na na na nanana eh!

hellllllllllllu!
så här ser helgen ut för mig:
idag: fixa mig nu, sen mysa med jenny, josse, johan & hans brud ;)
lördag:  bara jag, josse & jenny hemma ( kanske jeppe oxå), så ska vi ha de mysigt! & laga mat tsm TACOS (a)
söndag: jenny & jag igen, myser igen.. :D 6 jag ska nog ta nya bilder
mamma & jan kommer hem!
igår bloggade jag inte för jag orkade inte :)
i onsdes hade vi skoljoggen!
jag gick med matilda, rövbin, skabbe, jonathan, sebbe & någon annan? :p
vi fick glassbåtar sen så de va värt  de!
emil va super duktig & sprang 5 varv!
han kom trea bland alla :)
när de va slut så fick några vänta på bussen i typ en & ½ timme!
fast de va chill.. gungade kinesgunga (a)
sen kom egzon & förstörde allt!
pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ♥


ingen kan vara perfekt, det kan jag förstå men herregud! jag kan få bättre än så ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0