jooooooooooooooooooooooooooobb!

hwejsanhoppsan!
vaknade klockan 8.00, fixade mig, åkte ner till kiosken runt tio tror jag, stekte fl'sk som en jävla neger!, stängde kiosken med mamma klockan 18, åkte till axfood med mammsen, sen burlöv för att hitta en freesbee, dunkadunka dans i bilen med mamma på väg hem xd
så såg min dag ut ungefär :p
hmm, jag borde gå och lägga mig nu för ska förmodligen träffa fredrik imorgon, så måste upp, 8-9 för att duscha, sen fixa mig, så kommer han & hans pappa typ 12? :)
nästa vecka ska jag äntligen träffa min älskling!
julia! och hon ska sova här oxå! :D
lovley (a)
blir nog tisdagen där:)
men ska nog sova nu, vi hörs!
pusssssssssssssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0