Jag är "Lucy in the sky", jag är högt över molnen

hej igen! ^^
en kompis frågade mig för några dagar sedan vad min högsta dröm här i livet var, och jag hade inget svar då
men nu tror jag att jag har min perfekta dröm klar!
''jag ska leva livet fullt ut tills jag blir 25,jag ska lära mig norska & danska utantill, sen ska jag bli en kändis sminkare eller starta ett eget företag, käna massor med pengar, gifta mig med Mr. Perfekt, få 2-4 barn, köpa tillbaks huset vi bodde i innan! eller ett hus lågnt borta, ska köpa massor av crossar & 4-hjulingar & köra på vår enen crossbana, barnen blir proffs & tjänar massor av pengar, jag & mr. perfekt blir 97 år & tittar tbx på vårrt liv tsm, och är fortfarande lika förälskade & lyckliga! ''
ELLER:
vara lycklig, ha en kille & kunna norska utantill!
pusss ♥


jag vill hinna känna lycka innan jag säger hej till graven..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0