duktig jag e på att blogga..

helluuuuuu
ja, i onsdes(tror jag) åkte ju jag och jenny till center syd
jag hittade massor fina grejor, soooooooom ni fåår se sen!
se så snäll jag e, ska ta fotton tiill er! :D
hehe, och igår va ronny & annika här & firade midsommar! vi åt & spelade plump & kollade film! :)
och innan på dagen så va jag jenny & mamma i höör & kollade lite på midsommarstången, sen handlade vi lite!
& ni vet sånna salta kex tuc?
där e en ny smak på dom nu, jätte god verkligen :)
sour-crem & ounion! smakar som sånna chips, men är nog nyttigare! ;)
så till er som inte vill bli feta av chips, testa tuc!
hehe, & idag vaknade jag kvart över 2..
vet inte vad som händer idag, men får väl se!
ha de gött så länge, så får ni bilderna snart :)
pussssss ♥


hehe, trött jessica.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0