damn

hejsan alla sepe barn
igår åkte jag till matilda & emma, badade & solade hos emma sen skulle hon iväg så jag & matilda drog hemmot till henne ist &så börgade vattenkriget..
jag hade en bebispistol(halvfull!) & hon hade två hinkar...
gissa vem som blev blötast!
ja.. jag... inte så konstigt när någon fuskar!
jaja, idag SKULLE jag & jenny till nova fast jan hade fullt upp så han kunde inte köra oss..
så de blir förmodligen på onsdag isf!
måste ju hitta något till avslutningen :o
hehehe, om jag absolut inte hittar något så får de väl bli min south park tröja med ett par shorts ;)
skoja bara ( TROR JAG) men jag har ingen anning vad som e reservplanen! :o
shiiiiiit..
puss ♥


eric cartman, jag älskar dig min man! ♥

Kommentarer
Postat av: matildaolsson

haha, det kallas självförsvar! :D<3

2011-06-06 @ 18:57:30
URL: http://matildaoolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0