är de lugnt om jag kallar dig baby?

hello !
SOMMARLOV NU VAFAN!
jag är fullt medveten om att jag suger på att blogga!
men jaja, igår va jan jenny, josse & corre på nova, köpte en jumpsuite & hårfärg
färgade håret rött igen igår, själv ._.
idag va de skolavslutning & jag gick dit med mjukis & en shorta medans alla andra va superfina!
men asså, vi slutar bara 7an?!
vafan ska man klä up sig för då liksom ;)
hehe, men de va väl kul iaf
fast det fattades en sak!
philip..
den lilla bögen va inte där så han fick ingen kram & jag vet ju inte om vi kommer ses i sommar så de e lite dystert nu :(
hade en jätttte viktig sak att säga oxå, & den saken kommer ju ändras som fan under sommaren..
jag & josse stack till mamma när de va slut, vi skulle vänta på en snygg kille som josse gillar skulle komma!
men hans storebror kom bara ._.
& ikv blir de? inte soffan iaf för tven e fucking isönder! :(
så datan? monopol med familjen? :o
& typ alla e på jägers snart, gah!
vill dit :(
har några låt tips till er idag! :
sak noel - loca people - radio edit
baby? - newkid
white light moment - tove styrke
smile - avril lavinge
ja de va dom, nu ska jag göra något!
ha de bäst så länge :)
pussss ♥


min söta bror johan med hans fina balkläder som jag, jenny & josse köpte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0