woooooooops

hejsan!
i lördes va jag, jenny & josse på fest i snogeröd hos mårten & konny!
va väl trevligt :)
& i söndes va bilden full med folk så tack vi till center syd & shoppade, sen ut och åt för  att fira josse!
igår åkte jag & josse, & papppa till  gunnel & åt med en massa folk!
& idag va jag & josse och handlade godis, läsk, naturgodis & pizza grejer till fredag!
felicia, tessie,bea, matilda o & r, emma & linnea ska komma hit, så ska vi ha tjejkväll med massa mys!
kolla på film, snacka & spela spel :D
kommer bli jätte mysigt, har inte träffat dom på jätte länge så!
pussssss ♥

jag suger på att redigera..

Kommentarer
Postat av: bea

längtar :D <3

2011-07-26 @ 18:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0