utan skratt är livet som ett meningslöst fnatt

hejsan!
rubriken kom jag fantame på helt själv!
hehe ;)
nu är det en ny månad, nya tag!
igår va jag & jenny & klippte oss i löberöd, det behövdes verkligen för mitt hår va nästan lika slitet som josses!
sen efter vi klippt oss, tog vi bussen till mamma & åt lite :)
& idag kämpade jag verkligen med att gå upp ._.
har varit hos mamma hela dagen, fast hjälpte jenny & jocke lite med lockalen till deras klassåterträff!
blev vackert :D
imorgon vet jag inte vad som händer, skulle igentligen träffat philip & fredrik idag, men om det blir imorgon isf vet jag inte :\
vi får väl se vad som händer!
jag tycker ni e dåliga på att komentera min blogg :(
nicht gutt!
jag saknar min lilla bebis, ska träffa han på tisdag & jag längtar!
vädert har varit väldigt konstigt idag, själv hoppades jag på regn & åska , mest för det är så mysigt & sen för jag vill spela sällskapsspel!
ingen vill ju spela med mig :(
men får gå nu..
pusssssssss ♥

lägg märke till blåmärkena till höger! jag får dom så lätt.. leukemi enligt joseful..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0