svar på era frågor!

POSTAT AV: fredrik o
när e det fest hos mange? svar: de är alltid fest hos mange!

POSTAT AV: slida
vaaad heter din kille ? svar: haha, har ingen kille
de tre bästa låtarna just nu ? rolling in the deep - adele, timbaktu - resten av ditt liv & chris medina - what are words
favorit dag i veckan & varför ? fredag om det är skolvecka, för att man jobbar hårt på dagen & det blir massa mys på kvällen.
vilken sida är du oftast inne på på datan ? FACEBOOK!
vem är din bästa vän ? agnes, therese & bea. kommer vara vi fyra livet ut!

POSTAT AV: matilda olsson
hur många läsare brukar du ha per dag? <3 svar:  inte alls många ska jag säga dig! de kan vara 40-70 per dag, väldigt olika!

POSTAD AV INGEN
Hur dags går du och lägger dig? skoltid: rund 10-11 sommarlovstid: ruuuunt 12-3..
Hur ofta shoppar du?  när jag har pengar, lust. så ungefär en gång i månaden?
Kan du göra en videoblogg när du svarar på frågorna? tydligen inte, men det är lite konstigt ljud på denna datan men ska försöka någon gång!
Börjar alla dina syskon och du på J? jepp
Vad har du för husdjur? hund, katt & en papegoja
Vad läser du för bloggar? intressanta bloggar
Kollade du på big brother? Vad tyckte du om det? kollade bara när där va  typ 10-12 kvar? men jag hade gärna åkt dit!
Vad hade du velat heta om inte Jessica? Athea.
Vad heter du i mellannamn? ann-louise

POSTAT AV: TESSIIE (A)
vilket e ditt favorit djur ? ISBJÖRN
din favorit färg ( 3 st ) ? blå, röd & vit
vilken e din favorit lärare på skolan ? & varför ? hemkunskapsläraren
om du fick en till hund och du fick bestämma vad den skulle heta , vad skulle det då bli ? ( kille ) calle med c :D
favorit ämne ? bild
2 lärare som du hatar . TOFT & noläraren ._.

POSTAT AV: HEMLIGT
vad va det som hände mellan dig & jeppe? vf blev ni ovänner? ehm? han började  ljuga..?
hur många har du kysst? vet inte, & du borde inte bry dig ^^
e du oskuld? jepp, & jag väntar tills jag fått en ring på fingret!
hur lång e du? 173 typ
vad för sport gilllar du mest? boxning!
vf sportar inte du? för jag inte får boxas för mamma..
kan du lägga in en flipp video när du sjunger ? haha, om jag känner för det så gör jag det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0