nuvarande medlemsnivå är Bas, vill ha PRO!

hejsan!
igår va jag, fredde, josse, johan, kalle, martin, pappa , karina & några fler vuxna & kollade på stefan & krister grejs, i falkenberg, det va verkligen grymt roligt!
vi kom hem ungefär 12, så fredde fick sova här för han kunde inte köra hem när de va så mörkt & dimmigt
idag vaknade jag, så skulle fredde gå på toa, så tar han den med dåliiiigt lås ( glömde säga till han att inte låsa (a) )
men så fastnade han där, hans pappa ringer på hem telefonen & jag säger till han att han har fastnat på toan & han små skrattade lite, så pratade vi där i två minuter, sen fick panik för båda vi skulle jobba, jag ringer mamma & hon säger vad vi ska göra & sen att jag inte behöver jobba, efter en timme va han ute! haha, tur att det inte va jag som satt där med min klausofibi! jag hade börjat stor böla efter 3 minuter!
kom hem för en stund sedan, har varit i eslöv med jenny & josse, vi va inne på ica & handlade lite, sen kom mamma & vi köpte hem pizza, har precis ätit, & ska snart gå till soffan & se film med familjen!
btw, sebbe e här... wooooooooho! ._.
men ni får ha de så gött!
pussssss ♥


Kommentarer
Postat av: matildaolsson

haha, nu är det så att det är folk ifrån kvarteret som ska vara med, haha x) <3

2011-07-09 @ 09:44:31
URL: http://matildaoolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0