kärlek till elton john!

hejhejhejhejhej!
igår åkte jag, jenny, nance & (kommer inte ihåg vad han heter) nances man iaf. till kiviksmarknad!
snacka om att de är stooooooort :o!
& där va nog 100 snygga killar, MINST!
men langosen va dom godaste i världen, & där va INGEN kö där!
i hörby e där ALLTID jäääääätte lång kö, men inte i kivik :D!
jag köpte två tröjor som ni får se lite senare ;)
tog typ en & en halv timme att köra dit, & på väg hem stannade vi vid ett kinesiskt tempel ute i skogen!
de va asss najs!
& en tjej i abba hade tydligen lagt ut över 30 miljoner för att bygga det, men bygget har stått slilla ett tag nu så de e inte färdigt än på ett tag!
&&&& jag tänkte bara säga att elton john äger!
får fan fjärilar i magen när jag hör han sjunga, på mitt bröllop, så ska can you feel the love tonight spelas!
puuussssssss ♥


http://www.youtube.com/watch?v=fTtgVSxfr5M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0