GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG!

min abv fyller 14 år idag & jag tycker alla ska säga grattis till philip!
jag älskar dig över allt annat philip, vi två är fan oslagbara!
jag älskar ditt skratt, de e så gulligt
jag kommer ihåg första gången vi sa jag älskar dig till varann, de va vårt tusonde sms & vi skulle skriva något specielt, jag trodde jag va på 999 så jag skrev något annat, men sen så skrev du:
du är den bästa tjejkompis man kan önska. Jag älskar dig ♥
åh gud, jag älskar dig oxå!
och jag kommer ihåg i skolan, när vi va ute på parkeringen & skulle räkna bilar, vi satt så nära & skrattade
om inte jag varit rädd för att förstöra det vi har nu, hade jag kysst dig..
jag menar, folk gör sånt varje dag, & det hade varit så awsome att vara tillsammans med sin bästa vän!
jag ville bara säga att jag älskar dig philip risberg!
ha en toppen dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0