fyyyyyyyyyyyyyyyyfan

jag hade tänkt skriva lite & lätta på hjärtat om min halv bror jeppe, ni behöver inte läsa.
för ett år sedan va vi bästa vänner och vi hade så roligt tsm, sen började du ljuga..
seriöst, du är så bra på de så de e sjukt!
för det första: du visste att jag inte ville att du skulle prata med mina vänner! men endån går du & blir ihop med johanna, och ni båsa sägar ingenting om det förrens jag får reda på det i skolan, jag ringer till dig & skäller ut dig, men det ändrade inget..
&&&&& idag såg jag att du & johanna hade pratat för 4 timmar sen om att du fortfarande hade känslor för henne!
& för typ en vecka sedan sa han att han va på g med en chey, som desutom va en 98a! & så berättade han massor om henne, visade bilder på henne & sånt, sen nästa dag så gick jag in på fb & snackade med tjejen, & vad säger hon? JO, att hon inte kände honom & inte visste vem han va & att dom aldrig snackat!
vilket jävla äckel ljuger om något sånt! va?!
sen siter du & säger att du är bög, så sa jag att jag inte brydde mig, så säger han att han bara skojade för han ville höra vad jag skulle säga!
men asså, tänk så va de på riktigt, man kan ju fan aldrig lita på dig din jävel!
seriöst jeppe, du har fan ljugit mer än någon annan mänsklig varelse på denna jord!
& ärligt nu, jag bryr mig inte om johanna längre, hon älskar inte ens mig... hon lämnade den rutan blank på fb..
så känner jag för dig jepppe, hoppas du ruttnar någonstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0