fredrik raneland!

väääääääääääärldens bästa har fucking namsdag idag!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG! :D
ett litet graattis kanske?
tihihihihihih (a)
igår va fredde här på kvällen typ, sen åkte han hem.. :)
& jag & jenny ska ta bussen kvart i fem, så e vi i hörby tio över ungefär :)
så går vi där, sen träffa fredde, sen hoppas jag på att jag får massa kramar av allaa! specielt philip! :D
åt precis lite kladdkaka med vanilj glass, & de va såååååå gott!
seriöst, jag hatar mitt hår nu sen jag klippte mig, det e fööööööööööör kort! :(
ser bara 'okej' ut när jag har det i en boll .. :(
men ska gå in & titta lite på tv nu!
hoppas vi ses ikv, om inte: ha de bra!
pussssssssssssssss ♥

fredriks halsband som jag fick sova med inatt (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis hjärtat :) <3

2011-07-06 @ 20:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0