Till dig, matilda från mig!

jag är med dig varje dag, bara det på andra sidan jordklotet..
jag är med dig varje dag, bara det på andra sidan jordklotet..
\ matilda bästa vän olsson! ♥
den här e till dig, matilda
matilda, jag vet att vi bara har kännt varandra i typ ett halvår, kanske mer.
helt sjukt att vi blivit såhär tajta av så kort tid!
jag e lessen för att jag 'råkade' cykla ner oss i diket!
men du satte pennan i handen på mig, så vi e väl kvitt ^^
du ska veta att du är så fucking awesome som en tjej kan bli asså
när livet för mig känndes som mörkast, va du där & hjälpte mig, trösta mig & hjälpte mig in i ljuset igen!
tänk, bara tänk så hade jag hamnat någon ananstans & inte i din famn matilda?
hur hade mitt liv sett ut då?
jo jag vet.
Mörkt, tråkigt & helt enkelt meningslöst!
tänk dig en vinter utan snö
tänk dig en höst utan löv
tänk dig en sommar utan glass & gavets glitter
tänk dig en vår utan fåglarnar kvitter& blommor
så känns de för mig en sekund utan dig!
jag älskar att du förstår mig på ett sätt dom flesta inte gör!
varje sekund med dig är speciellt
om en droppe vatten var en kram
skulle jag ge dig havet
om ett moln var en puss
skulle jag ge dig himlen
om kärlek var värme
skulle jag ge dig solen
du är awesome!
de här är äkta, ingen jävla fjortiskärlek!
utan äkta kärlek!
du accepterar mig för den jag är
I mina tankar finns du,
där finns du alltid kvar!
du är andledningen till varför jag går upp på morgonen
ja matilda, de här är mina känslor för dig.
de jag ville säga var då :
jag älskar dig!
min kärlek till dig är enorm! ♥

min plats är i ditt hjärta!




 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0