lördag för faen!

tjena
gick upp 11 ungefär, jenny, mamma & sär sebbe(jans unge) har åkt för att bada & bowla.
Jag, jan, josse, korry & jenniföre är hemma nu
hörde nåt väldigt konstigt innan, mamma sa till Jan att hon skulle sätta upp sig för en lägenhet i Höör!
utan han då..
tror hon sa de för att vi (jag,josse,jenny,mamma, & kanske johan) vill inte ha Jesper här (Jans unge).
Så Jan får  åka hem till jesper & hans mamma för att träffa sin son
själv tycker jag att vi ska sätta upp oss på en lägenhet i Höör, mke lättare att åka  till skolan & kompisar.
Vi bor ju utaför Eslöv nu & de e väldigt drygt att ta två bussar för att åka till skolan.
Hoppas att mamma gör de!
Ända sen jan & mamma blivit ihop så har de varit problem asså
& sen jesper..
alla hans problem oxå!
& mina, pallar inte med alla problem längre.
Funderar på att flytta till pappa ist..
känns inte tryggt här längre, vet inte vf
vill ha hem matilda från USA så vi kan snacka!
jaja..
ha de gött! hejdå \ jessica andersson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0