några frågor några svar

fått in några frågor nu:

Carolina: hur många syskon har du?

Jag har tre riktiga, en som har samma mamma, två som har samma pappa & sen fyra halv syskon :)
Felicia: Hur sminkar du dig?
som vanligt, hehe men foudation först, sen tar jag ögonfransböjare & böjer fransarna innan jag målar, sen målar jag & fixar så dom blir som jag vill ha fransarna.Sen tar jag rouge på kinderna!
Jag lovar att jag ska lägga upp bilder på mitt smink om du\ni vill ha de?
Louise:  1. kan inte du videoblogga?
Nej det kan jag inte, låte konstig i sån grejs & kan inte lägga ut videos i bloggen :(
Fast  jag hade velat göra de.
2. skriv om dig själv!
asså, ni får veta mer om mig varje dag jag skriver.
men annars är jag en 13årig tjej från skåne som älskar musik & vänner.Hatar spöken & clowner.
Jag har Klaustrofobi & Akrofobi.( fobi för höjder & trånga utrymmen)
älskar mina vänner! ja, de va lite om mig iaf :)
3. ha blogg tävlingar!
ja, jag har haft en, får väll köra igång en till imorgon då ja!
4. hur många syskon har du?
haha, kolla Carolines svar så får du se :)
http:/www.hannisannis.devote.se
Sanne: Vad är din naturliga hårfärg?
Brun :)
Ida: 1. vad heter du i mellannamn?
Ann-Louise 
2.har du några djur ?
en katt, en hund & en papegoja
3.vilket datum fyller du år ?
16 augusti, samma dag som Madonna!
4.vad är ditt mobilnummer ?
vill helst inte lägga ut mitt nr här så :)
5.gillar du någon just nu ?
haha, jag är förälskad i någon som jag vet är omöjlig för mig att få!
vad heter du i mellannamn?
har du några djur ?
vilket datum fyller du år ?
vad är ditt mobilnummer ?
gillar du någon just nu ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0