random stuff

Personer jag är lik enligt andra - mamma & mormor, ingen kändis..

Mina tre favoriträtter.
  1. stekta nudlaaaaaaaar!
  2. grillad fläskfile med potatisgratäng
  3. kött sås & potatis!
En bra och en dålig egenskap.
bra - mixar olika kläder bra
dålig - blir sur när jag dammsugar

Mina snygghetstips.
  1. använd rouge! du ser så snygg ut då!
  2. sov sov sov sov & sov!
  3. ha alltid rent hår! nu när vi e i puberteten så blir håret fett heeela tiden, & om det är skola och om man inte hunnit ducha, ta lite torrschampo eller liknande så ser det iaf lite bättre ut!
  4. mascara e ett måste för mig! & foundation, puder & som sagt rouge!
  5. använd hårinpackning & ansiktsmask ungefät en gång i veckan för fint hår & för ren & fräsch hy!
  6. använd body butter med god lukt! du känner dig så fräsch då!
Det pinsammaste jag har gjort. - gått in i en stor skylt ute på stan & cyklat i en sjö
En sak jag ångrar. - att jag valde färgen rosa på mitt rum i detta huset.. hatar rosa nu



Min topp 10-lista över vad jag inte får missa här i livet.
  1. komma in på rätt skola, få bra utbilning
  2. skaffa ett bra jobb som jag trivs i & vill göra i resten av mitt liv!
  3. bli rikigt full bara för en kväll & se  hur det känns!
  4. hitta mr.PERFEKT
  5. ha ett stort dröm bröllop!
  6. skaffa barn!
  7. köpa mitt drömhus
  8. åka bort ett tag, tex: afrika, hawaii eller grekland!
  9. söka till idol!
  10. dö lycklig
Vem jag helst skulle se ut som. - megan fox eller jennifer love hewitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0