hehe

har verkligen ingen energi till att skriva någonting här!
men ska bli bättre
här får ni lite info om vad jag har haft för mig dom sista dagarna!
torsdag: jobbat
fredag: liseberg med ronny & annika, josse, jenny, johan & lillkalle!
lördag: nova med jenny & mamma (ni får se sakerna sen!)
söndag: städat mitt rum, fortsätter imorgon!
kommande vecka:
måndag: fortsätta städa, färga mitt hår rött!
tisdag: vakna tidigt & fixar saker tills skolan börjar! FIRA MIN  FÖDELSSSSEDAG!
onsdag: ta fram kläder till  skolan, vakna & somna tidigt, inget specielt
torsdag:SkOLAN BÖRJAR ÄNTLIGEN!
FREDAG: it's friday, fun fun fun fun! skolan, & hem & fira att det är helg!
lördag: KRÄFTSKIVA FÖR MIG MED FAMILJ & VÄNNER!
söndag: inget planerat
got my eyes on you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0