20 sanningar

  1. jag e inte rädd för höjder, jag e rädd att falla
  2. jag har klausofobi
  3. jag är rädd för kärlek
  4. jag dricker alltid oboy när jag vaknar & när jag går och lägger mig
  5. jag skiter i vad andra tycker om mig
  6. jag har lätt för att bli kär
  7. enligt mig själv sjunger jag bra, ensam
  8. jag e rädd för nya människor
  9. min mammas sambo är 9 år yngre än henne
  10. jag är dålig på de mesta
  11. jag har inte ätit godis, och sånt på över 2 år
  12. om 9 dagar blir jag äntligen 14!
  13. jag vet vad jag kommer att få av min mamma
  14. jag älskar depp låtar
  15. jag kan för de mesta inte sitta still
  16. jag e rädd för sjukdommar & sånt
  17. mina naglar börjar bli riktigt långa!
  18. jag älskar taco chips med chili smak
  19. jag blir anfådd av att springa tre meter
  20. jag älskar emo-frisyrer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0