onsdag?

hejhej
just nu är jag trött, tuff dag i skolan..
ne, fast rolig :)
jag e verkligen suuuuuuuper kass på att blogga
hehe, vi skulle göra någon sorts teater på engelskan, och som vi vet e jag bra på teater, högsta betyg i svenska på drama!
stolt.. jaja, jag ska förvandlas till en punktjej, och philip är min siamesiskatvilling ^^
sen några andra oxå ;)
tänkte skriva ett par låtar som enligt mig är bra, och det är ingen jävla fjortis musik som felicia lyssnar på:
Chris Brown - gimme that remix featuring Lil' Wayne
Sugarbabes - get sexy
Kylie Minogue - get outta my way
Cheryl Cole - fight for this love
Sam Tsui - don't want an ending
Sam Tsui - if i die young
Jessie J - do it like a dude
Jessie J - who you are
Julia Sheer - when i look at you
Molly Sanden - kärlek
Eminem - lose yourself
Ken Ring - nu måste vi dra
hoppas det hjälpte er när ni har musik torka ^^
hejdå \ den nakne cyklisten ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0