EY jag e kebabkåt

heeeeeeeej!
ett tag sen nu, hinner aldrig blogga längre fasten jag aldrig gör något..
fredag idag, underbart väder!
juste, jag får gå på detta jägers som e den 29 april!
längtar röven av mig :)
ska nog dit med matilda, ripa, linnea & sen vet jag inte vilka de va mer..
men, det är LOOOOOOOV nu ju! :D
så på fredag tror jag så åker jag till matilda, sover där, sen på lördag åker jag, matilda, ripa, linnea, emma, kanske bea & tessi till nova eller burlöv & shoppar till jägers!
HÄRLIGT!
hoppas jjag får mina pengar på kortet innan dess så jag kan köpa något till jägers ju, har absolut iiiiiiiiiiiiinget att ha på mig!
men ska krypa ner i min lilla säng nu som ropar på mig ^^
godnatt \ världens tuffaste brud ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0